با مشاوه تلفنی، سریع تر رزرو کنید!

توضیحات

هزینه صدور ویزا بزرگسال

قیمت ویزای سینگل

ده روزه

یک ماهه

دو ماهه

قیمت ویزای مولتی

ده روزه

یک ماهه

دو ماهه

هزینه صدور ویزا برای زیر 18 سال

قیمت ویزای سینگل

ده روزه

یک ماهه

دو ماهه

قیمت ویزای مولتی

ده روزه

یک ماهه

دو ماهه

هزینه تمدید (بزرگسال یا کودک)

قیمت ویزای سینگل

ده روزه

یک ماهه

دو ماهه

مدارک لازم برای ویزای توریستی ترکیه

مراحل اخذ ویزای توریستی ترکیه

زمان پردازش ویزا:

  • پروسه صدور ویزا بصورت عادی 3 تا 5 روز کاری زمان میبرد. ولی چنانچه برای بررسی بیشتر رود ممکن است 7 تا 10 روز کاری زمان می‌برد.
  • مبنای محاسبه، یک روز پس از ارائه و ارسال مدارک است (بدون احتساب تعطیلات رسمی کشور و تعطیلات سفارت)

سوالات متداول

شرایط اخذ ویزای دبی چیست؟
طبق قوانین سفارت امارات، تمام افراد با مدارک گفته‌شده می‌توانند برای دریافت ویزای دبی اقدام کنند؛ البته پسران و دختران زیر 18 سال برای سفر به امارات باید یک همراه (بزرگسال) داشته باشند. برای خانم‌های متاهل و آقایان (بالای 18 سال) که به تنهایی سفر می‌کنند، مدارک اضافی مورد نیاز است.
برای گرفتن ویزا چگونه اقدام کنم؟
مدارک خودتان را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا مراحل گرفتن ویزای دبی را برایتان پیگیری کنیم. برای ارسال یا دریافت ویزا نیاز به مراجعه حضوری نیست و تمام این فرایند به‌صورت تلفنی یا آنلاین انجام می‌شود.
مدت زمان گرفتن ویزای دبی چقدر است؟
پروسه اداری گرفتن ویزا 3 تا 7 روز کاری زمان می‌برد. امکان دارد در بعضی موارد برای بررسی بیشتر، این زمان تا 10 روز کاری هم طول بکشد.
مدارک موردنیاز برای گرفتن ویزای دبی چیست؟

اسکن پاسپورت، اسکن کارت ملی، اسکن عکس پرسنلی، اسکن صفحه اول شناسنامه و اسکن صفحه دوم شناسنامه (اگر به‌صورت خانوادگی درخواست گرفتن ویزا داشته باشید)، مدارک اضافه‌تر در صورت نیاز از طریق پشتبان به شما اعلام میشود.

ویزای توریستی دبی

برای سفر به دبی، بسته به هدفتون، باید نوع ویزای متناسب را انتخاب کنید. اگر قصدتون از سفر، تفریح، خرید و دیدن جاذبه‌های طبیعی دبی است، ویزای توریستی دبی را باید بگیرید. این ویزا از محبوب‌ترین ویزاهای دبی است. ویزای توریستی دبی به چند نوع تقسیم می‌شود که بر اساس مدت اقامت شما در دبی مشخص می‌شوند.
  •  ویزای توریستی عادی دبی: این ویزا برای اقامت 10 روزه در دبی صادر می‌شود. اگر شما در تور دبی ثبت‌نام کرده‌ باشید، در واقع این ویزا را درخواست داده‌اید.
  • ویزای توریستی 1‌ماهه دبی: این ویزا به شما امکان می‌دهد که بین 1 تا 30 روز در دبی بمانید.
  • ویزای توریستی 1‌ماهه دبی با چندبار ورود: این ویزا برای شما مناسب است اگر بخواهید در طول یک ماه چند بار از دبی خارج شوید و دوباره به آن بازگردید. این ویزا برای مواردی مانند کلاس‌های آموزشی و گرفتن گواهی‌نامه و موارد مشابه، گزینه خوبی خواهد بود.
  • ویزای توریستی 2 ماهه دبی: این ویزا به شما اجازه می‌دهد که 60 روز در دبی بمانید.
  • ویزای توریستی 2‌ ماهه دبی با چندبار ورود: این ویزا به شما امکان می‌دهد که بین 1 تا 60 روز در دبی بمانید و هر چند بار که خواستید از دبی خارج شوید و دوباره به آن بازگردید.
  • (لازم به ذکر است که در ویزاهای مولتی 2 ماهه اعتبار اقامت از زمان ورود اول شروع می‌شود)

مراحل اخذ ویزای دبی

برای دریافت ویزای دبی، نیاز به وقت سفارت، مصاحبه و انگشت‌نگاری ندارید. مراحل صدور ویزا از طریق ارائه مدارک از طریق حساب کاربری شما در قسمت ارسال مدارک ویزا توریستی انجام میشود. و پس از ارسال مدارک کارشناسان ما در مراحل اجرایی و اخذ آن همراه شما خواهند بود.​

هزینه ویزای دبی

  • هزینه ویزاهای تویستی بر اساس انواع و همچنین مدت‌زمان اعتبارشان متفاوت هستند؛
    • برای مثال هزینه صدور ویزای 2 ماهه با چند بار ورود هر بزرگسال 800 درهم و ویزای 2 ماهه با یک بار اجازه ورود، 495 درهم است.
    • از طرفی هزینه صدور ویزای عادی 30 روزه با یک بار ورود هر بزرگسال 320 درهم ویزای عادی 30 روزه با چند بار ورود هر بزرگسال 485 درهم است.
نظرات (0)
0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویزای توریستی ترکیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوه تلفنی، سریع تر رزرو کنید!

خدمات مشابه برای شما